Šiaulių Ragainės progimnazija

Informacija lengvai suprantama kalba     

Kviečiame susipažinti su Šiaulių Ragainės progimnazija

Šiaulių Ragainės progimnazija yra mokykla.

Toliau, Šiaulių Ragainės progimnazija bus vadinama Progimnazija.

Ką mokiniai veikia Progimnazijoje?

Progimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • biologijos,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • inžinerijos,
  • informatikos,
  • dailės.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Progimnazijoje mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje
  • 2 klasėje
  • 3 klasėje
  • 4 klasėje
  • 5 klasėje
  • 6 klasėje
  • 7 klasėje
  • 8 klasėje

Koks yra Progimnazijos darbo laikas?

Progimnazija dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Progimnazija dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.

Kuo Progimnazija gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Progimnazijoje.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie Progimnaziją galite sužinoti internete.

Progimnazijos interneto svetainės adresas yra 

https://ragainesprogimnazija.lt

Galite paskambinti telefonu. 

Progimnazijos telefono numeris yra 

+370 652 72300

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

ragainespm@splius.lt

Kokią informaciją rasite Progimnazijos interneto svetainėje?

Informacija Progimnazijos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.

Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Progimnazijos darbuotojus:

  •     kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
  •     kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
  •     kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.

Koks yra Progimnazijos adresas?

Progimnazijos adresas yra

Tilžės g. 85, Šiauliai, 78113

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos

 

 

 

  • Mano dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.50—10.35
  • 4. 10.55—11.40
  • 5. 12.10—12.55
  • 6. 13.05—13.50
  • 7. 14.00—14.45
  • 8. 14.50—15.35
  • 9. 15.40—16.25
  • 10. 16.30—17.15