Šiaulių miesto ir Respublikos forumas „Skaitmeninio turinio kūrimas ir valdymas“

Tūkstantmečio mokyklų programa

Lapkričio 15 d. Ragainės progimnazija, įgyvendindama TŪM projekto veiklas, sukvietė Šiaulių miesto ir Respublikos mokytojus į forumą „Skaitmeninio turinio kūrimas ir valdymas“. Konferencijoje dalintasi įžvalgomis ir naujovėmis apie technologijų įtaką švietimui, dirbtinio intelekto iššūkius ir galimybes, įvairiapusišką kūrybiškumo ugdymą STEAM veiklose. Šiaulių valstybinės kolegijos informatikos inžinerijos katedros lektorius Donatas Daugirdas pristatė pranešimą apie skaitmeninio amžiaus iššūkius ir dirbtinį intelektą mokykloje. Vilniaus Sietuvos progimnazijos informacinių technologijų mokytoja ir ekspertė, STEAM Code Academy įkūrėja Snieguolė Bagočienė aptarė dirbtinio intelekto taikymo būdus švietimo srityje. Šiaulių Ragainės progimnazijos matematikos mokytoja ekspertė Rimutė Jonaitienė ir inžinerijos mokytoja metodininkė Ingrida Donielienė pristatė kitokius matematikos pasiekimų matavimo būdus bei pristatė knygą „Inžinerija + matematika. Tyrinėk, kurk, pasitikrink“. Šiaulių Ragainės progimnazijos direktorė Dinara Vitkuvienė bei mokytojos A. Urbonienė ir L. Janionytė dalinosi patirtimi apie skaitmeninių technologijų dermę ugdymo procese siekiant aukštesnių mokinių pasiekimų. Antroje forumo dalyje mokytojai dalyvavo praktinėse dirbtuvėse. Lektorė Snieguolė Bagočienė pristatė STEAM veiklas apie hologramų kūrimą taikant informacines technologijas, mašininio mokymo įrankius, garso vizualizacijos būdus kuriant priemones iš antrinių žaliavų, dalinosi praktiniais patarimais dirbant su dirbtiniu intelektu. Donato Daugirdo dirbtuvėse mokytojai susipažino su dirbtinio intelekto įrankiais ir praktiniais jų taikymo būdais. Mokytojų Rimutės Jonaitienės bei Ingridos Donielienės organizuotose dirbtuvėse dalyviams pasiūlyta pabūti penktokais ir įvykdyti projektą „Matavimai suprogramuotu žingsniamačiu“ pagal knygą „Inžinerija + matematika. Tyrinėk, kurk, pasitikrink“. Dalyviai programavo su Microbit, skaičiavo kabineto perimetrą, atliko QR kodais užkoduotą matavimo vienetų užduotį. Po renginio, pildydami apklausos anketą, forumo dalyviai dėkojo už turiningą, gerai suorganizuotą renginį. Dauguma forumo dalyvių teigia išbandysią arba daugiau dėmesio skirsią dirbtinio intelekto galimybėms. Mokytojai rašė susidomėję pranešėjų pasiūlytomis skaitmeninėmis aplinkomis, skaitmeniniais įrankiais, o būtent matematikos mokytojus sudomino knygos „Matematika + inžinerija“ medžiaga, microbitukų užduotys.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Mano dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas