Mūsų mokytojai nacionaliniame STEAM centre Anglijoje (National STEM Learning Centre)
- Paskelbė : Mindaugas
- Paskelbta: 2023-11-27
- Kategorija: Projektinė veikla
Tūkstantmečio mokyklų programa
Įgyvendinant TŪM projekto veiklas Ragainės progimnazijos mokytojai tobulina savo kompetencijas.
Lapkričio 19 – 25 dienomis 10 mokyklos pedagogų stažuojasi nacionaliniame STEAM centre Anglijoje (National STEM Learning Centre) kartu su partneriu Didžiosios Britanijos Jorko universitetu bei semiasi patirties iš pažangių Anglijos mokyklų.
Lapkričio 20 dieną aplankytos dvi mokyklos (Westbrook Primary School ir Wellington primary school), kurios dirba pagal mąstymo ugdymo metodiką. Popietę pažinimas ir mokymasis tęsėsi Londono Mokslo muziejuje, kuriame aiškinama ir demonstruojama išsami gamtos ir sveikatos mokslų, matematikos, technikos ir inžinerinių inovacijų istorija.
Antrąją dieną aplankyta Torriano pradinė mokykla (Torriano Primary School). Ši mokykla, kaip ir mūsų progimnazija, jau aštuonerius metus įgyvendina STEAM ugdymą. Ugdymo įstaiga specializuojasi gamtos mokslų mokyme, yra pelniusi pradinio mokslo kokybės ženklą.
Vizito metu mokytojų bendruomenė pademonstravo, kaip atskirų disciplinų žinias ir įgūdžius pritaiko projektų rengimui.
Trečios dienos metu aplankyta Shaftesbury mokykla (Shaftesbury school), kuri nuo 2019 metų vykdo kryptingą STEAM ugdymą.
Ketvirtoji stažuotės diena – mokymai Helsingtono universiteto nacionaliniame Yorko STEM mokymosi centre. Tai vienas moderniausių Anglijos nuolatinio mokytojų profesinio tobulėjimo STEM dalykų srityje centrų, kuriame profesionalai kuria ugdymo turinį ir išbando jį šiuolaikiškai įrengtose laboratorijose.
Mokymų metu pristatyta Anglijos švietimo sistema. Ragainės mokytojai diskusijoje pristatė inžinerinio ugdymo patirtį, išskyrė abiejų šalių ugdymo organizavimo panašumus ir skirtumus.
Praktinėse dirbtuvėse atlikti gamtos mokslų, inžinerijos, technologijų ir dizaino kūrybiniai tiriamieji darbai, ieškota integracinių ryšių. Paskaita apie kritinį mąstymą atskleidė naują požiūrį į gilų ir pagrįstą problemų sprendimą ir išvadų formulavimą. Teorinės įžvalgos ir pateikti pavyzdžiai leido suformuoti naujų idėjų apie STEAM veiklų organizavimą mokykloje, mokinių sėkmingo mokymosi ir asmeninės pažangos siekimą.
-
- Paskelbta: 2023-11-17
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2023-11-16
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2023-10-30
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2023-10-27
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2023-10-16
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2023-10-02
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2023-09-30
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2023-09-19
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2023-06-19
- Kategorija: Projektinė veikla